Sabtu, 5 Mei 2012

...kiSaH sERaM aBu.....HeHeHe...

Abu: aku rasa better kita balik hari hari sabtu malam ok tak?
Ali : ok2 .. ko ok tak Aman?
Aman: aku ok je.

dua hari sebelum balik kampung (khamis malam).
Phone ali berbunyi (lagu Opic)

Ali : kita balik malam nih lah yek.. aku dgn aman urgent nih.
Abu; ok2 aku drive. siap2 kejap lagi aku g ambik korang.

empat jam kemudian lebuh raya utara selatan (grid, perak)

Abu: weh jalan malam2 ni mcm serun je kan..
Aman dan Ali. : (diam)

'diorg dah tido kot.' Abu bermonolog.
(Aman duduk di belakang)
Aman: Abu kau rasa kami ni manusia ke?(dalam keadaan berbisik)
Ali: bodoh r..jgn cakap bende pelik2 boleh tak ..kita ata highway nih
Aman: hahahah...

Radio berbunyi: lagu misha omar (seharum bunga yang menggoda~~`)

Abu: lagu ni suspent betulah..hahahah
Ali : ni.....la..gu kesukaan aku kot....
Ali: kau rase kami no manusia ke?
Ali bertanya soalan yang sama...
Abu:jgn main2 lah giler!!.

tiba2 msg masuk. (phone abu)

inbox: from Ali.
'Abu ko kat ne? aku dengar cite ko dah gerak balik?'

................ Abu pandang Ali dan Aman namun kelibat mereka hilang.......
pandang di cermin belah kanan.. dua makluk terbang beriringan.. sambil mengilai... hohohohohohoh.. Pulangkan.. pulangkan... pulangkan... pulangkan UNDERWARE yg ko curi... hahahha....

moral: jgn curi underware orang.. hak3!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan