Selasa, 17 November 2009

BeNgAnG gLeR!!!

aku bru je lik kls nie.. hti rs nk smackdown owg je skrg..eeeeeeeeeeeee!!!!!
mcmnie cte nye.. ari nie aku stu group nk kene anta assignment bis akaun.. sblm pkul 12pm.. mende nye tbhagi kpd 4 keje kire2.. kte org ada 4 org,cukup la se sowg.. ada la mber aku nie die nie cerdik pndai,aku nie xde la cerdik mcm die (Hanya Allah yg tau).. smlm aku mntk la mbr aku tu ajar tp die bz,(g tngok wayang) hampeh tol la!! time 2 leh dimaafkn lg la coz die nk dtg gak tp lmbt ckit.. aku dh  ada assignment mikro lg time 2.. pah 2 lam sejam berlalu aku dpt msg dri die mengatakan yg die ada hal ckit n dtg lmbt..akau pn pkir n bt kptusan nk mntk tlg org lain ajarkn..die just suh bt 1 part je coz yg len die dh buat..die pn ckp kt aku pg2 lg die akn dtg bilik aku anta pe yg die dh bt 2..aku pn setuju je la..aku bt la keje part aku.. pagi td aku pn bngun awl semangt la nk bt keje 2 n nk anta pkul 12pm 2 coz mlm 2 xsempat bnyk sngt keje mikro nk bt..aku kol la die dri pkul 8am lg..die xangkt gak..aku pn anata msg kt die suh die dtg cepat untuk anta keje 2.. kteorg nie nama je da 4 3 je yg bt keje sorang lg ada kt kg lg..alasan nye lpe ada assignment,yg die 2 mls la aku nk cte...smbng cte kwn cerdik pndai aku nie td, dri pg aku kol smpai la tngh hri dia xangkt pn fon,aku pn try cari no mbr die,mbr die ckp die tdo!! berangin r aku!! (tahap gaban).. aku leh lg slow talk ngn die ckp sal assignment 2.. die leh ckp die dmm n smlmm die kene ujan...wawawawa!!! tngok wayang cht plak!!! tension je aku... aku pn dh xde belas kasihan dh aku bg no die kt kwn aku sorng lg,mbr aku nie ske ckit berleter,kwn aku nie la pksa dia klu x dia xkn ada nama lam assignment kte org.. aku kesian2 gak tp ada batas gak.. dh nek kpla mcm 2 nk bg muka nek lemak r..
akhir nya die mntk tlg boy die antakn kt kteorg.. aku xtau la mcm ne nk ckp ngn lec 2 sok,coz kte org anta lam 3.30.. huh!! klu kene marah lam kls esok aku suh die r jwb...emmm....
tnggu dan lihat je la sok.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan